reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Simona Rezníčeková

Simona Rezníčeková

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  11x

"Ať tu jsme omylem, ať tu nastavujeme uši nebo hledáme hajzl, jsme tu pro velké naslouchání světa." Michal Huvar Zoznam autorových rubrík:  FIlmPortrétÚvahaKnihaVýstava

reklama

Kniha

He reads... not.

Simona Rezníčeková

Politika He reads... not.

Čo čítali americkí prezidenti a prečo je dôležitejšie knihy čítať, ako ich nepísať a klamať o tom :-(

  • 12. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 372x
  • 13
Medzi jazykmi a knižkami

Simona Rezníčeková

Medzi jazykmi a knižkami

Stávam sa trojajzyčným čitateľom. Mojím rodným jazykom je slovenčina, no väčšinu v mojej knižnici tvoria knihy v češtine a to nielen preto, že som v Brne prežila štvrtinu svojho dospelého života. Teraz pribúdajú knihy v poľštine.

  • 17. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 478x
  • 2
Zmapuj si svoj svet

Simona Rezníčeková

Zmapuj si svoj svet

O knihe Mapa mých světů od Reifa Larsena „To je kniha, ktorú by som chcel čítať ako dvanásťročný chlapec.“ povedal Ori, keď mi Mapu mých světů požičiaval. Mňa zaujala hlavne jej netradičná grafika.

  • 30. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 494x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu